Garanciális Szerviz az Alphasonicban

Önnek viszonylag ritkán lesz szüksége arra, hogy igénybe vegye a szervizünket, de ha mégis, akkor a legjobb szakemberekhez fordulhat.

Újpesti telephelyünkön működő szervizünkben szakképzett munkatársaink foglalkoznak a garanciális termékekkel,  hibafelméréssel, garanciális ügyintézéssel, és emellett telefonos technikai támogatással is segítik Partnereinket.

Így működik nálunk a szerviz szolgáltatás:

  •       Hozza be hozzánk, vagy juttassa el meghibásodott eszközt szervizünkbe.

  •       A garanciális termékek javítását/garanciáztatását az Alphasonic szervize végzi.

  •       A nem garanciális termékek javítására is van lehetőség, az ügyfél külön kérésére, amit viszont külső szerviz lát el!        

  •       Amint elkészült a szervizelési folyamat, a kollégánk azonnal kiértesíti, így Önnek nem kell fáradoznia, hogy azután nyomozzon, hogyan áll a javítás.

  •       Nem csak szakértelmünk, hanem gyorsaságunk is különleges, amire garanciát is vállalunk!

 

A hozzánk beküldött, vagy leadott eszköz ügyintézését a beérkezéstől számított 3 munkanapon belül elvégezzük! Ha ez nem történik meg, úgy egy meglepetés ajándékkal kedveskedünk Önnek kárpótlásul a késésért.*

 

 

 

 

* Az ajánlat csak garanciális termékekre vonatkozik!

 

Visszavásárlási feltételek

Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
 

  • Számla másolattal szükséges igazolni a termék vásárlását

  • A termék gyári csomagolásban bontatlan állapotban van-e

  • A termék doboza jó állapotban van, nincs elszakadva

  • A termék minden tartozékával rendelkezik-e

  • A termék sértetlen

  • A termék tiszta, nem használt, eladható állapotban van-e. (ez alól kivételt képez, amikor a szerviz nem tudja kicserélni a terméket és garanciális időn belül jóváírjuk)
     

Nem veszünk vissza terméket az alábbi esetekben

  • Használt, sérült, koszos termék

  • Ha az ügyfél konkrét igényére rendelt termék

  • Kompatibilitási probléma miatt Pl: Ram, Processzor

  • Nem gyári csomagolás, sérült, szakadt csomagolású

  • Ha megszűnt termék

 

A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10%-40% csökkentett áron számítunk fel

Amennyiben a Visszáru termék a fenti elvárásoknak megfelel jóváíró számlát készítünk, mely levásárolható.

A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.


 

Máté Roland

szerviztechnikus

Zsolnai Norbert

szervizvezető

 

 E-mail: szerviz@alphasonic.hu

Telefon: 06-1-88-33-144

Hírlevél | Feliratkozás
|
Hírek | Összes »
VIVOCloud felhő alapú szolgáltatás
A VIVOCloud hivatalosan felváltja az EZConnect-et, hogy teljes körű felhő megoldást nyújtson.
Bemutatjuk új márkánkat, a Lindy-t!
A Lindy márka ismerősen csenghet a fülekben, hiszen világszerte elterjedt és jól bevált megoldásokat biztosítanak AV, illetve IT területen.
Vivotek Cyber Security bejelentés
A Vivotek a kameráiban azonosított két sérülékenységre válaszul adta ki ezt a cyber-biztonsági értesítést.