Gyakran Ismételt kérdések:


Hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni a főoldal jobb oldalán lévő bejelentkező ablak alatt tud, a regisztráció gombra kattintva.


Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

A bejelentkezés gomb alatt található Elfelejtette a jelszavát? kérdésre kell kattintaniGyakran Ismételt kérdések:


Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrálni a főoldal jobb oldalán lévő bejelentkező ablak alatt tud, a regisztráció gombra kattintva.


Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?

A bejelentkezés gomb alatt található Elfelejtette a jelszavát? kérdésre kell kattintania, ahol a regisztrált e-mail címet be kell gépelnie, és arra elküldjük az elfelejtett adatokat.


A termék feltüntetett ára tartalmazza a 27 százalék ÁFÁ-t?

Nem, termékeinknél minden esetben a nettó ár van feltüntetve.


Amennyiben egy terméknek kifutott a státusza, rendelhető még?

A kifutott termékek beszerzését cégünk már nem tudja elvállalni, emiatt rendelni sem tudunk belőle.


A weboldalon található készletinformációk aktuálisak?

Igen, a weboldalon található információk minden esetben a valós, aktuális készletre vonatkoznak.


Hogyan kaphatok naprakész információkat az akciós termékekről?

Naprakész információakt és híreket e-mailben kaphat tőlünk. A főoldal jobb oldalán található Hírlevél feliratkozásnál azt az e-mail címet kell beírnia, ahová szeretné kapni leveleinket, majd a Feliratkozom gombot kell kiválasztania.


Változott valamelyik számlázási adatom. Hogyan tudok változtatni?

Számlázási adatait a kapcsolattartójánál tud változtatni telefonon, vagy akár e-mailben. Abban az esetben ha nem rendelkezik állandó kapcsolattartóval, akkor vagy személyesen az üzletünkben tud módosítani, vagy az info@alphasonic.hu e-mail címre küldött üzenettel.


Milyen módokon tudok rendelést leadni?

Rendelést leadni az alábbi módokon tud leadni:
- Webes rendelés: Csak abban az esetben tud leadni webes rendelést, ha be van regisztrálva az oldalunkra, és be is van jelentkezve.
- Telefonos rendelés: Ha rendelkezik állandó kapcsolattartóval, akkor a közvetlen telefonos elérhetőségén tud rendelést leadni vagy a +36-1/88-33-111 telefonszámon
- E-mailben: Az állandó kapcsolattartójának e-mailben el tudja küldeni a vásárolni kívánt termék cikkszámát, vagy az info@alphasonic.hu címre küldje el.


Tévesen adtam le a rendelésemet, hogyan tudok módosítani rajta, vagy lemondani?

Amennyiben a rendelése még nincs kikészítve a raktárban addig a webáruházban is tud változtatni a mennyiségeken vagy akár törölni is. Kikészített rendeléseken módosítani viszont csak telefonon, illetve e-mailben lehetséges.


A megrendelt termékeimet milyen módon jut el hozzám?

Az Ön által vásárolt termékeket átveheti az üzletünkben személyesen, vagy kiszállítjuk Önnek az előre egyeztetett helyszínre. Kiszállítással kapcsolatos további részleteket a Rólunk/Házhozszállítás menüpontban olvashat.


Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, sajnos futárszolgálatunk csak hétköznapokon szállít. Alternatív opcióként ajánljuk a Pick Pack Pontra történő szállítást, ahol hétvégén is átvehetőek termékeink kedvező feltételek mellett. 


A futárnak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?

A futár csak készpénzt fogad el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást, mint fizetési opciót.


Miért nem látom az árakat a termékek mellett?

Azért nem látja a termékek mellett az árakat, mert nincs bejelentkezve. Ahhoz, hogy Ön lássa az árakat a főoldalon lévő bejelentkező felületet töltse ki a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval.


Hogyan kereshetek gyorsan a termékek között?

A széles választékunkból úgy tud gyorsan és céltudatosan keresni, ha használja a jobb felső sarokban lévő kereső panelt. Ha a keresés nem hozta meg a kívánt eredményt, használja az alatta lévő szűrőpanelt, ahol további paraméterek alapján szűkítheti a keresését.

Hírlevél | Feliratkozás
|
Hírek | Összes »
Bemutatkozik a Vivotek legújabb technológiája, a VAIR
A VAIR teszi lehetővé az IR megvilágítás precíz fókuszálását, ezzel biztosítva a látómezőhöz igazított egyenletes IR megvilágítást.
VIVOCloud felhő alapú szolgáltatás
A VIVOCloud hivatalosan felváltja az EZConnect-et, hogy teljes körű felhő megoldást nyújtson.
Bemutatjuk új márkánkat, a Lindy-t!
A Lindy márka ismerősen csenghet a fülekben, hiszen világszerte elterjedt és jól bevált megoldásokat biztosítanak AV, illetve IT területen.