Gyakran Ismételt kérdések:
Hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni a főoldal jobb oldalán lévő bejelentkező ablak alatt tud, a regisztráció gombra kattintva.
Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?
A bejelentkezés gomb alatt található Elfelejtette a jelszavát? kérdésre kell kattintaniGyakran Ismételt kérdések:
Hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni a főoldal jobb oldalán lévő bejelentkező ablak alatt tud, a regisztráció gombra kattintva.
Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?
A bejelentkezés gomb alatt található Elfelejtette a jelszavát? kérdésre kell kattintania, ahol a regisztrált e-mail címet be kell gépelnie, és arra elküldjük az elfelejtett adatokat.
A termék feltüntetett ára tartalmazza a 27 százalék ÁFÁ-t?
Nem, termékeinknél minden esetben a nettó ár van feltüntetve.
Amennyiben egy terméknek kifutott a státusza, rendelhető még?
A kifutott termékek beszerzését cégünk már nem tudja elvállalni, emiatt rendelni sem tudunk belőle.
A weboldalon található készletinformációk aktuálisak?
Igen, a weboldalon található információk minden esetben a valós, aktuális készletre vonatkoznak.
Hogyan kaphatok naprakész információkat az akciós termékekről?
Naprakész információakt és híreket e-mailben kaphat tőlünk. A főoldal jobb oldalán található Hírlevél feliratkozásnál azt az e-mail címet kell beírnia, ahová szeretné kapni leveleinket, majd a Feliratkozom gombot kell kiválasztania.
Változott valamelyik számlázási adatom. Hogyan tudok változtatni?
Számlázási adatait a kapcsolattartójánál tud változtatni telefonon, vagy akár e-mailben. Abban az esetben ha nem rendelkezik állandó kapcsolattartóval, akkor vagy személyesen az üzletünkben tud módosítani, vagy az info@alphasonic.hu e-mail címre küldött üzenettel.
Milyen módokon tudok rendelést leadni?
Rendelést leadni az alábbi módokon tud leadni:
- Webes rendelés: Csak abban az esetben tud leadni webes rendelést, ha be van regisztrálva az oldalunkra, és be is van jelentkezve.
- Telefonos rendelés: Ha rendelkezik állandó kapcsolattartóval, akkor a közvetlen telefonos elérhetőségén tud rendelést leadni vagy a +36-1/88-33-111 telefonszámon
- E-mailben: Az állandó kapcsolattartójának e-mailben el tudja küldeni a vásárolni kívánt termék cikkszámát, vagy az info@alphasonic.hu címre küldje el.
Tévesen adtam le a rendelésemet, hogyan tudok módosítani rajta, vagy lemondani?
Amennyiben a rendelése még nincs kikészítve a raktárban addig a webáruházban is tud változtatni a mennyiségeken vagy akár törölni is. Kikészített rendeléseken módosítani viszont csak telefonon, illetve e-mailben lehetséges.
A megrendelt termékeimet milyen módon jut el hozzám?
Az Ön által vásárolt termékeket átveheti az üzletünkben személyesen, vagy kiszállítjuk Önnek az előre egyeztetett helyszínre. Kiszállítással kapcsolatos további részleteket a Rólunk/Házhozszállítás menüpontban olvashat.
Hétvégén is van kiszállítás?
Nem, sajnos futárszolgálatunk csak hétköznapokon szállít. Alternatív opcióként ajánljuk a Pick Pack Pontra történő szállítást, ahol hétvégén is átvehetőek termékeink kedvező feltételek mellett.
A futárnak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
A futár csak készpénzt fogad el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást, mint fizetési opciót.
Miért nem látom az árakat a termékek mellett?
Azért nem látja a termékek mellett az árakat, mert nincs bejelentkezve. Ahhoz, hogy Ön lássa az árakat a főoldalon lévő bejelentkező felületet töltse ki a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval.
Hogyan kereshetek gyorsan a termékek között?
A széles választékunkból úgy tud gyorsan és céltudatosan keresni, ha használja a jobb felső sarokban lévő kereső panelt. Ha a keresés nem hozta meg a kívánt eredményt, használja az alatta lévő szűrőpanelt, ahol további paraméterek alapján szűkítheti a keresését.