Logitech garanciális ügyintézési folyamata
Magyarországon a Logitech termékek garanciális ügyintézését a FIX-IT szerviz végzi. A cégünknél vásárolt Logitech termékek esetében, meghibásodás esetén ügyfeleink közvetlenül is tudják kezdeményezni a garanciális ügyintézést, ezzel meggyorsítva a folyamatot.
Ennek az ügymenete a következőképpen zajlik:
A hibás terméket a https://rma.fixit-service.com oldalon lehet lejelenteni, ahol van lehetőség regisztráció nélküli jelentésre is. Értelemszerűen ki kell tölteni az üres mezőket, pl.: hibás termék típusa, hibaleírás, ügyfél címe stb. A lejelentést követően a hibás terméket személyesen vagy futárral el kell küldeni az alábbi átvevőpontok bármelyikébe:
Vidéken: (Miskolc, Zsolcai kapu 9-11., 3526 FIX-IT szerviz) Budapesten: (XIII. kerület, Topolya utca 4-8. FIX-IT szerviz átvevőpont)
A szerviz szolgáltatás „DOOR to DOOR”, tehát az ügyfél arra címre fogja visszakapni a javított, cserélt terméket, amit annak garanciális lejelentésekor megadott. Az ügyfélnek nincs más dolga, mint megvárni, amig megérkezik hozzá a jó termék. Ezt követően kollégánk értesíti Önt és egyeztethető az átvétel módja.