Változtak a Ubiquiti garanciális feltételei
2022.10.20.
Ubiquiti garancia
 

A Ubiquiti garanciális ügyintézési folyamata

A Ubiquiti Networks teljes mértékben átalakította garanciális ügyintézésének metódusát 2022. februárjában. Ennek hozadékaként a jövőben minden esetben szükséges a termék felhasználójának közreműködése az RMA procedúra elindításában és annak teljes lebonyolításában.

A változás lényege az, hogy innentől a termék felhasználójának kell a garanciális igényt lejelenteni a https://rma.ui.com/ web portálon, ezzel elindítva az ügyintézési folyamatot. Lejelentés nélkül nem tudjuk befogadni a hibás terméket. E folyamat lépésről-lépésre történő bemutatásával igyekszünk segíteni minden partnerünket abban, hogy a változás minél zökkenőmentesebb legyen.

A hibás termék/termékek lejelentését a gyártó által dedikált https://rma.ui.com/ oldalon kell elindítani. A weboldalra történő navigálás után rögtön egy előugró ablak fogadja a felhasználót, ahol két lehetőség közül választhat:

Bejelentkezés (Login) vagy Regisztráció (Sign Up).

 

Amennyiben még nem rendelkezik fiókkal, úgy a regisztráció során elsőként az alábbi adatokat szükséges megadnia:

 

- Keresztnév

- Vezetéknév

- Felhasználónév

- E-mail cím

- Jelszó

A szükséges mezők kitöltése után a lenti ÁSZF checkbox kiválasztásával elindul a regisztrációs folyamat (a második checkbox bejelölésével lehetőség van feliratkozni az UBNT hírlevél szolgáltatásra).

A sikeres regisztráció után a weboldalra belépve a jobb fölső sarokban található Submit RMA-ra kattintva kezdhető meg a hibás termék/termékek lejelentése.

 

Fontos, hogy több eszköz lejelentésekor ezt a folyamatot minden eszköz esetében meg kell ismételni. Több termék egyidejű garanciális lejelentésére nincs lehetőség!

A Submit RMA-ra kattintva a következő ablakban szükséges megadni a termék MAC ID-ját.

Ezt követően három eshetőséggel kell számolni:

1.) A MAC ID sikeres megadása után az UBNT rendszere felismeri az adott terméket és a Next gombra kattintva folytatható a garancia bejelentése.

2.) Amennyiben a MAC ID megadása után a rendszer nem ismeri fel az adott terméket, úgy azt Önnek kell manuálisan kiválasztania a legördülő listából, vagy a gyártói cikkszámot beírva megkeresheti a szóban forgó eszközt.

3.) Abban az esetben, ha olyan eszközt szeretne lejelenteni, ami nem rendelkezik MAC ID-val akkor aMy device does not have a serial number” szövegre kattintás után kell kiválasztania a termék típusát a 2-es pontban említett legördülő lista vagy kereső segítségével.

Sikeres azonosítás után a következő lépésben válassza ki a legördülő listából vagy a keresőmezőt használva azt az értékesítő céget, amelytől az eszközt vásárolta, majd kattintson a Next gombra!

Tovább lépve adja meg a hiba kategóriáját (Hardveres, szoftveres, egyéb stb.) (Problem Category), egy rövid hibaleírást (Problem Description) a problémáról, illetve töltsön fel a termék megvásárlását igazoló számláról egy másolatot (.pdf formátumban)! (Proof of Purchase)

A szükséges leírások megadása után a cseretermék szállítási címét kell megadnia. Fontos, hogy olyan címet adjon meg, ahol a futár sikeresen kézbesíteni tudja Önnek a csomagot. Az első alkalommal ezen szállítási adatok felvitele kötelező, de a későbbiekben már csak kiválasztani szükséges a korábban lementett címet.

Végső lépésként egy összegző oldalra jut, ahol minden korábban megadott és kiválasztott információt láthat. A Confirm-ra kattintva ezután véglegesítheti a lejelentést.

 

A lejelentést követően egy előugró ablakban értesül a folyamat sikerességéről.

A következőkben az Open Ticket-s alatt már látható is a lejelentett eszköz, továbbá nyomon követhető annak pillanatnyi állapota.

Fontos, hogy Ön a vásárlástól számított 1 évig tudja kezdeményezni a garanciális ügyintézést!

Miután sikeresen lejelentette a hibás terméket, azt mielőbb el kell juttatnia az Alphasonic Kft. szervizébe.

Amennyiben bármilyen további kérdése adódik az RMA folyamattal kapcsolatban, kérjük keresse szerviztechnikus kollégánkat központi telefonszámunkon, vagy email-ben a szerviz@alphasonic.hu címen!

 

Elérhetőségeink:

1044 Budapest, Ipari park utca 8.

Hétfőtől csütörtökig 8:30 és 17:00 óra között, pénteken 08:30-tól 16:30-ig

+36 1 88 33 144

info@alphasonic.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kapcsolódó termékcsoportok:

Grancia