Garanciális Szerviz az Alphasonicban

Önnek viszonylag ritkán lesz szüksége arra, hogy igénybe vegye a szervizünket, de ha mégis, akkor a legjobb szakemberekhez fordulhat.

Újpesti telephelyünkön működő szervizünkben szakképzett munkatársaink foglalkoznak a garanciális termékekkel,  hibafelméréssel, garanciális ügyintézéssel, és emellett telefonos technikai támogatással is segítik partnereinket.

Így működik nálunk a szerviz szolgáltatás:

  •       Hozza be hozzánk, vagy juttassa el a meghibásodott eszközt szervizünkbe!

  •       A garanciális termékek javíttatását/garanciáztatását az Alphasonic szervize végzi   

  •       Amint elkészült a szervizelési folyamata, kollégánk azonnal kiértesíti, így Önnek nem kell külön utánajárnia, hol tart az ügyintézés folyamata.

  •       Nemcsak szakértelmünk, hanem gyorsaságunk is különleges, amire garanciát is vállalunk.

 

 

Visszavásárlási feltételek

Arra az esetre, ha tévedésből a szükségesnél több terméket rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru visszavételi lehetőséget:

  • Számla másolattal szükséges igazolni a termék vásárlásának tényét és időpontját

  • A terméket gyári csomagolásban, bontatlan állapotban kell elhoznia vagy eljuttatnia részünkre

  • A termék dobozának, csomagolásának hibátlan, sérülésmentes állapotban kell lennie, szakadás, horpadás, egyéb fizikai sérülés nem lehet rajta.

  • A terméknek rendelkeznie kell minden gyári tartozékával!

  • A terméknek minden szempontból sértetlennek kell lennie!

  • A termékeket tiszta, nem használt, eladható állapotban tudjuk átvenni. (ez alól kivételt képez, amikor a szerviz nem tudja kicserélni a terméket és garanciális időn belül jóváírjuk)
     

Nem veszünk vissza terméket az alábbi esetekben:

  • Használt, sérült, piszkos a termék

  • Ha az ügyfél konkrét igényére rendelt a termék

  • Kompatibilitási probléma miatt Pl.: RAM, Processzor

  • Nem gyári a termék csomagolása, sérülés, szakadás, horpadás van a dobozán, vagy a csomagolóanyagon

  • Ha megszűnt termék forgalmazása

 

Termék visszaküldése, személyes úton való visszajuttatása esetén a vásárlás számlával való igazolása kötelező, és emellett is csak legfeljebb 30 naptári napon belül vásárolt terméket tudunk visszavenni!

A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10-40%-kal csökkentett árat számolunk el.

Amennyiben a visszáru termék a fenti elvárásoknak megfelel, jóváíró számlát készítünk, melynek összege levásárolható.

A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.

 

A Ubiquiti és a Logitech termékek garanciális ügyintézési folyamatát az alábbi linkeken megtalálja:

- UBIQUITI garanciális feltételek

- LOGITECH garanciális feltételek

 

 E-mail: szerviz@alphasonic.hu

Telefon: 06-1-88-33-144