Garanciális Szerviz az Alphasonicban
Önnek viszonylag ritkán lesz szüksége arra, hogy igénybe vegye a szervizünket, de ha mégis, akkor a legjobb szakemberekhez fordulhat.
Újpesti telephelyünkön működő szervizünkben szakképzett munkatársaink foglalkoznak a garanciális termékekkel, hibafelméréssel, garanciális ügyintézéssel, és emellett telefonos technikai támogatással is segítik partnereinket.
Így működik nálunk a szerviz szolgáltatás:
-
Hozza be hozzánk, vagy juttassa el a meghibásodott eszközt szervizünkbe!
-
A garanciális termékek javíttatását/garanciáztatását az Alphasonic szervize végzi
-
Amint elkészült a szervizelési folyamata, kollégánk azonnal kiértesíti, így Önnek nem kell külön utánajárnia, hol tart az ügyintézés folyamata.
-
Nemcsak szakértelmünk, hanem gyorsaságunk is különleges, amire garanciát is vállalunk.
Visszavásárlási feltételek
Arra az esetre, ha tévedésből a szükségesnél több terméket rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru visszavételi lehetőséget:
-
Számla másolattal szükséges igazolni a termék vásárlásának tényét és időpontját
-
A terméket gyári csomagolásban, bontatlan állapotban kell elhoznia vagy eljuttatnia részünkre
-
A termék dobozának, csomagolásának hibátlan, sérülésmentes állapotban kell lennie, szakadás, horpadás, egyéb fizikai sérülés nem lehet rajta.
-
A terméknek rendelkeznie kell minden gyári tartozékával!
-
A terméknek minden szempontból sértetlennek kell lennie!
-
A termékeket tiszta, nem használt, eladható állapotban tudjuk átvenni. (ez alól kivételt képez, amikor a szerviz nem tudja kicserélni a terméket és garanciális időn belül jóváírjuk)
Nem veszünk vissza terméket az alábbi esetekben:
-
Használt, sérült, piszkos a termék
-
Ha az ügyfél konkrét igényére rendelt a termék
-
Kompatibilitási probléma miatt Pl.: RAM, Processzor
-
Nem gyári a termék csomagolása, sérülés, szakadás, horpadás van a dobozán, vagy a csomagolóanyagon
-
Ha megszűnt termék forgalmazása
Termék visszaküldése, személyes úton való visszajuttatása esetén a vásárlás számlával való igazolása kötelező, és emellett is csak legfeljebb 30 naptári napon belül vásárolt terméket tudunk visszavenni!
A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10-40%-kal csökkentett árat számolunk el.
Amennyiben a visszáru termék a fenti elvárásoknak megfelel, jóváíró számlát készítünk, melynek összege levásárolható.
A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.
A Ubiquiti és a Logitech termékek garanciális ügyintézési folyamatát az alábbi linkeken megtalálja:
- UBIQUITI garanciális feltételek
- LOGITECH garanciális feltételek
E-mail: szerviz@alphasonic.hu
Telefon: 06-1-88-33-144